OS-guld och klantig ponny

 Alltså svenska stafettlandslaget idag. Herrejävlar vad dom åkte. Först tog damerna guld igår och sen herrarna idag. Heeeelt sjukt verkligen!
 
Det blev ingen dressyrträning idag då kryckan har vrickat sig i hagen, dom som har stallet sa att hästarna hade brallat ganska mycket. Med det här underlaget är det inte så konstigt egentligen. Bara att hålla tummarna för att vi kan starta på hippo ändå...
 
Nu ska jag sova, trött och less på min vanliga otur som aldrig slutar hänga efter mig.
 
 



Kommentarer
Postat av: Ulrika B.

Men åh vad otur du har :( Hoppas ponnyn repar på sig så du kan starta på Hippo.

2014-02-16 @ 22:36:37
URL: http://www.magicblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin