Ovärd dag

Som Linda skrev så är det temadag på draggen idag, ettorna hade tema mobbing. Fattade inte ens vad det hela gick ut på. Sen åt vi en jätteäcklig gul gröt till lunch och nu är jag hemma haha. Värt...
 
Kryckan vilar idag vilket betyder att det inte blir något stall för mig idag. Istället ska jag plugga inflör ett idrottsprov som vi har imorgon. Det skulle även vara bra om jag kunde skriva klart en engelskainlämning också för den kommer jag inte hinna göra annars.
 
Den gula gröten...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin