Skön morgon!

God morgon alla läsare!
Imorse klev jag upp halv 8 trots att jag hade sovmorgon för att sätta mig och plugga. Jag har hunnit med att plugga in min redovisning lite mer och bara tagit det lugnt. Nu när jag ändå har lite tid över ska jag lägga ner lite tid på bloggen sista timmen innan jag går mot skolan. Det är så himla skönt med lugna mornar och framför allt att slippa stressa! 
 
Idag är det en ganska lugn dag i skolan, mest på grund av att vi endast har 2 lektioner. På ena lektionen är det dock redovisning men det ska nog gå bra! Efter skolan ska jag ta bussen till stallet och fixa allt åt Peppe. Har även planerat att gå en sväng med honom så att han får röra lite på sig! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin