Sunday morning

God morgon!
Söndag idag och helgen är snart över. Kommande veckor har jag rätt mycket i skolan, det har varit ganska lugnt fram tills nu men nu kommer allt på en gång. Som vanligt egentligen. Men det är bara att stå ut fram till lovet. 
 
Vad händer idag då?
 
Om en liten stund ska jag åka till stallet, ska göra klart allt där och sedan gå en sväng med Peppe. Efter gårdagens lite misslyckade longering vill jag helst inte longera honom själv så en promenad blir super! När jag är klar i stallet ska jag vidare mot travet och sedan direkt hem och plugga. Kommer alltså ha fullt upp idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin