Svar på frågestunden del 1

Kan ni skriva ett inlägg var om vilka tränare ni tränar för?

Svar: Jag tränar för Kerstin Martinsson, Micke Schultz, Susanne Hamberg och Lena Unneby (dressyr). Kan skriva ett inlägg om det senare!
 
Vilka är era förebilder?

Svar: Inom ridsporten är det Luciana Diniz, Roger Yves Bost och Pius Schwizer. Alla dom är fantastiska på olika sätt!
 
 
 
Varför började ni blogga tillsammans?

Svar: Båda var less på våra egna bloggar och bestämde oss för att börja blogga tillsammans istället!
 
Skulle ni hellst vilja ha era hästar som ni har nu eller någon ni har haft tidigare?:)
 
Svar: Även om jag saknar min förra ponny extremt mycket, så var vi färdiga med varandra. Jag fick en speciell magkänsla första gången jag såg filmen på Kryckan, vi kunde inte ha hittat en ponny som passar mig bättre! Sometimes good things fall apart so better things can fall together.
 
 
Finaste ponnyn och storhästen ni ridit som inte var eran egen? :)
 
Svar: Finaste ponnyn var nog en ponny som vi provred för många år sen, den var verkligen galet fin men tyvärr var den halt på veterinärbesiktningen och lever inte idag. Storhästen vet jag faktiskt inte. Kanske en hopphäst jag fick testa rida för några år sedan som jag tyvärrr inte minns vad den heter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin