Svar på frågestunden del 2

Kommer ni fortsätta rida med väst efter att ni fyllt 18?
 
Svar: Jag är inte helt säker på om det blir någon storhäst när jag har sålt Kryckan, men jag tror nog inte att jag kommer fortsätta med väst. Isåfall om jag rider unghäst!
 
Har ni tävlat i dressyr någon gång? 
 
Svar: Några klubbisar när jag var mindre, samt en på min förra ponny men det gick så dåligt att jag knappt vill tänka på det haha.. Men med lite tur så får Kryckan debutera på dressyrbanan i sommar!
 
När började ni att blogga?
 
Svar: Jag startade min första blogg 2010, men då skrev jag typ "hej idag åt jag mat hejdå" en gång varannan månad...
 
Bästa tävlingsminnet? 
 
Svar: Vet faktiskt inte. Kanske skellefteå i sommras när Kryckan kammade hem en andraplats i LB+5 och en vinst i LA. 
 
 
Tävlingsmål långsiktigt? 

Svar: Jag har inga långsiktiga mål med Kryckan, men det skulle vara kul att starta MSVA om det går haha...

Ponny/storhäst? 
 
Svar: Ponny än så länge!

Några ryttare/ekipage ni tycker är duktiga i västerbotten/norrbotten? 
 
Svar: Västerbotten: Elvira Lundell, Julia Karström och Sandra Jonasdotter. Norrbotten: Wilma Marklund och Olivia Nordberg (har inte så bra koll på norrbotten )..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin