Svar!

 
Svar: Jag tog det inte heller som att just du du försökte vara expert. Det jag skrev var att det finns folk som börjar spekulera och snacka om man lägger ut för mycket på bloggen, man lär sig den hårda vägen. Så därför skriver jag inte ut exakt allt vi tänker och gör angående det här. Du undrade hur vi tänker om att han sparkar, och då skrev jag det. Haha jag förstår inte vad du fick "hugga emot" ifrån??

 
Idag ska mamma gå en promenad med Kryckan eftersom han har gått ganska hårt den här veckan. Han ska även gå ganska lugnt imorgon, men sen ska konditionen förbättras för den är katastrof just nu. Om två veckor drar säsongen igång igen så det finns ingen tid att förlora!
 
Från träningen♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin