SvenskaAaAaAaaa

Idag är en halvdryg dag i skolan, även om jag inte slutar speciellt sent. Efter skolan måste jag verkligen ta tag i att plugga juridik då vi har prov på fredag. 
 
Ikväll är det träning med Kryckan mellan 21 och 22. Innan tror jag att mamma skulle fara ut till Stöcke och hämta en sadel som vi ska prova. Förhoppningsvis uppför han sig bättre än han har gjort tidigare. Han ska iallafall inte gå så hårt, utan jag ska bara försöka rida igenom honom. Det är ju tvådagarsträning för Micke snart så jag vill spara honom till det.
 
Ge oss en applåd för våran fantasi:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin