Tisdag

Då är vi inne på dag 2 på den här veckan - tisdag. Idag kommer det troligtvis bli en ganska lugn dag så består av lite roligheter för en gång skull! Först är det skolan som gäller, har ett prov idag och slutar 14.45. Åker direkt till stallet efter skolan och gör klart allt där, om jag hinner går jag även en sväng med Peppe! 
 
Senare ikväll är det clinic för jump club på hippo, förra clinicen för Jens Fredricsson var jättebra så hoppas denna är minst lika bra! 
 
Nu måste jag skynda mig, ha en bra tisdag alla!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin