Tisdag

God morgon! ♥
Idag är det tisdag vilket betyder att jag har en lång dag i skolan framför mig. Jag slutar vid 4/5 tiden, beror lite på hur länge jag vill sitta och jobba med engelska. Senare i kväll åker jag till stallet och gör klart allt där, Peppe får en vilodag idag! 
 
Igår var det som sagt en massör till stallet och kände igenom och masserade Peppe, massören tyckte Peppe var fin så det var kul att höra! Han ska ta det lite lugnt nu några dagar och sedan rider vi som vanligt igen! 
 
Foto: Alice Olander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin