Tisdag

God morgon på er! Idag kommer jag precis, som igår att ha fullt upp. Först är det skolan skom gäller och det är lite av en "mördar"-dag, går så länge som till kolckan 5. Efter skolan ska jag direkt ta bussen till stallet så det kommer bli en sen kväll där även idag. När jag kommer hem måste jag direkt sätta mig och plugga, jag har verkligen huuuuur mycket som helst i skolan just nu. Förstår inte riktigt varför allt ska komma samtidigt hela tiden. 
 
Jag har även världens bloggtorka just nu, är det något speciellt ni skulle vilja läsa om? :)
 
Världens bästa häst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin