Torsdag

Idag gick jag i skolan från 8.20-15.10, veckans längsta dag alltså. På morgonen hade jag tyska skriv, läs och hörförståelse. Hade världens ångest för det eftersom jag hade hört av en kompis att det skulle vara jättesvårt, vilket det också var. Men helt okej gick det iallafall! Sen drog jag, Alicia, Linda, Linus, Elias och Albin på Subway och åt. 
 
Efter skolan gick jag på stan och fick med lite saker hem. En tröja, mjukisbyxor som sitter lite tightare, concealer, en ny ögonfransböjare, två nagellach och ett VS bodymist. 
 
En ganska sjuk sak var att jag svimmade imorse, det händer lite då och då men nu var det ett bra tag sen (faktiskt var det på evidensia haha..). Benen blir så svaga att dom viker sig, det svartnar för ögonen och hörseln försvinner. Helt normalt kan det ju inte vara så om någon vet vad det kan vara så får ni gärna kommentera...
 
Inlägg om dressyrträningen kommer imorgon!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin