Tränat, check

Har legat lite på latsidan vad det gäller träningen denna vecka så idag tog jag tag i det och sprang en stund på bandet. Lite småjobbigt var det allt men det går bättre och bättre, det finns nog hopp även för mig. Nu sitter jag och äter tårta (haha ingen kommentar på det) och ska snart ta tag i några skolarbeten som ligger och väntar. Roligare än så kommer inte min kväll att bli. 
 
Skolan var faktiskt riktigt lugn idag, jag hade endast två lektioner och på den ena gjorde vi ingenting då läraren var borta. Stannade dock kvar på skolan en stund och pluggade då jag ändå skulle ta bussen från stan.
Jag var bara en snabbis till stallet idag. Peppe hade vilodag idag så jag gjorde bara klart allt innan jag åkte hem igen. Mamma hade lite bråttom då hon skulle bort, så därför fick han vila idag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin