Träning om några timmar!

Den här skoldagen gick ganska snabbt. Hade tyska på morgonen, och det var riktigt segt. Idrotten var jätterolig och sen hade vi juridikprov. Det gick faktiskt ganska bra, men jag glömde skriva lagrum på vissa frågor där man tydligen skulle ha det. Helt ärligt så använde jag faktiskt inte lagboken något alls tror jag....
 
När jag kom hem så for sprang jag en runda för att se om vristen skulle hålla. Det var ett tag sen den gjorde ont nu, så jag försökte. Det gick jättebra och den gjorde inte ont alls!! Är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen, låt det fortsätta så här nu!
 
Snart blir det tacos till middag och sen ikväll är det Micke-träning mellan 21 och 22. Hoppas att Kryckan sköter sig nu! Vi ska prova två sadlar lite snabbt innan träningen.
 
Serievinnarna :')
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin