Vecka 9

Måndag: Vila
 
Tisdag: Vila
 
Onsdag: Promenad
 
Torsdag: Lätt ridning
 
Fredag: Lösgörande arbete
 
Lördag: Vila, åker upp till Boden
 
Söndag: Tävling Bodens RK, hoppar 90 och 100 cm
 
Så här ser resten av veckan ut för Peppes del, eftersom han masserades igår så ska ta det lugnt några dagar. Idag fick han en vilodag och imorgon blir det en promenad så han får röra lite på sig. På söndag är det dags för våran andra tävling tillsammans, då i Boden. Eftersom vi inte vill stressa upp i klasserna så hoppar vi 90 och 100 cm. Blir nog bra, och framför allt bra träning. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin