Bra träning!

Nu har jag ganska precis kommit hem från stallet och hoppträningen. Måste börja med att säga att träningen var riktigt bra samt att Kerstin var en riktigt bra tränare! Det var mest gymnastik som vi gjorde idag, dvs mycket bommar och en studs. En väldigt nyttig träning för både mig och Peppe. Jag är iallafall riktigt nöjd över träningen! 
 
Det var dock några hästar som var lite väl pigga, Peppe blev då lite uppstressad och fick själv några spel. Det var väldigt, väldigt nära att jag fick smaka sand idag. Han blev rädd för en häst och körde något liknande rodeo, men jag lyckades på något konstigt sätt hålla mig kvar.
 
Det blev inte så mycket filmat, men en liten filmsnutt kommer imorgon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin