Dagen

Måste nästan skratta lite åt mig själv, har säkert suttit i 30 minuter och funderat på vad jag skulle skriva som rubrik, och vad skriver jag? Jo, "dagen". Haha, det går nog inte att ha sämre fantasi.
 
Idag har det iprincip blåst storm här i Umeå. Trodde inte alls att det blåste så mycket när jag for ut och red, men vad fel jag hade. Vissa bitar blåste det verkligen huuuur mycket som helst. Men man kan väl säga att ridturen gick både bra och dåligt, vissa bitar skötte han sig bra och andra mindre bra. Blir så förbannad på honom. Men trots det måste han faktiskt få ett litet plus i kanten då vi mötte tåget och han inte brydde sig ett dugg! 
 
Imorgon står klockan på halv 7 så jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Hade bara tänkt knåpa ihop ett tidsinställt till imorgon då jag nog kommer ha fullt upp hela dagen. Har ni några önskemål?
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin