Dagen

Skolan idag var otroligt seg, kan ni gissa varför? Jo, jag hade nämligen hål i 3 (!!) timmar. Som ni kanske förstår var det inte jätteroligt, men Agnes underhöll mig en liten stund och sedan satt jag med min kära vän Paula resten av tiden. Så det gick egentligen ingen nöd på mig!
 
Mamma tog stallet idag så efter skolan gick jag på stan en sväng, hör och häpna, jag hittade faktiskt 3 saker. Nästan så det måste vara rekord, jag som aldrig brukar hitta mer än 1 sak åt gången. Antar att det inte bara är jag som har det problemet eller..?
 
Nu: fortstta rensa rummet. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin