Dagens planer

Ska alldeles strax stänga av datorn och börja göra någon nytta, tänkte bara dra dagens planer lite snabbt. 
 
• Peppe ska rakas
• Fortsätta flytta saker från andra stallet
• Rida om jag hinner, dock tveksamt
 
Det här det här som ska göras i stallet idag, prio 1 är att raka Peppe och hämta alla saker från andra stallet. Om det finns någon tid över så rider jag Peppe en sväng. När jag kommer hem ska jag fortsätta rensa rummet, har fortfarande jättemycket kvar men jag har iallafall kommit en bit på vägen! Skulle vara bra om jag blev klar idag. 
 
Är det något speciellt ni vill läsa om idag? Är öppen för alla förslag. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Sanna Bäckström

Har inte riktigt hängt med vad som hände med din D-ponny innan, kanske du kan skriva ett inlägg om det? :D

2014-01-12 @ 15:45:15
URL: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin