Dejtat matteboken

Har haft en "pluggkväll" nu under kvällen. Måste dock erkänna att det inte blev så jättemycket pluggande men några sidor i matteboken har jag iallafall räknat! Skolan idag var ovanligt lugn, kan bero på att vi hade 2 inställda lektioner efter varandra. Det långa hålet gick dock ändå ganska fort då jag och och några såg på frozen, haha underbar film! Iallafall skönt att ha 2 lektioner mindre.
 
Åkte till stallet direkt efter skolan, fixade klart allt och sedan gick jag en liten sväng med Peppe. Han är dock lite jobbig att gå med då han helst av allt vill gå på en, lite mindre kul. Han har inte heller någon större respekt. 
 
Nu kallar sängen - god natt! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin