Godmorgon Lördag

Jag har precis vaknat och sitter nu med ett glas oboy och bloggar, standard på mornarna. Ska dock alldeles strax börja ta tag i några skolarbeten som ligger och väntar. Det är faktiskt inte alls mycket i skolan just nu, men snart kommer nog allt på samma gång. Brukar vara så. 
 
Vad händer idag då?
 
Ser ut som det blir en ganska lugn dag idag. Förutom att plugga ska jag åka till stallet en sväng, nu blev ni allt förvånande va? Skämt åsido, planen med Peppe idag är att rida ut. Det var ett tag sedan så det blir nog bra. Annars vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på, har inget speciellt planerat så får helt enkelt ta dagen som den kommer! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin