Helluuuuu

Idag vaknade jag vid halv 12 och for ut till stallet någon timme senare eftersom vi strök planerna att fara till ridhuset. Kryckan fick gå på raksträckan där vi brukar konditionsträna på vintern. I traven var han väldigt fin och trampade på bra. I galoppen sparkade han två gånger, och den andra gången höll jag på att flyga ner i diket hahah. Annars skötte han sig helt okej även om han var pigg....
 
Sen köpte mamma bland annat ett pannband med dödskallar åt Kryckan. Haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta:) 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin