Hööks, hiss och diss

Satt lite snabbt och kollade igenom Hööks katalogen som damp ner i brevlådan idag. Är egentligen inget större fan utav Hööks saker men måste säga att jag blev positivt överraskad över att dom tagit in Spooks som varumärke. Tummen upp för det! Men det var egentligen inte det jag tänkte blogga om, utan tyckte det var på tiden att köra lite hiss och diss. 
 
Hiss:
 
Börjar med att hissa dessa två tröjor från spooks, pikén är verkligen to die 4 och priset var inte heller det värsta. En sak som helt klart skulle kunna hamna i min garderob. 
Även detta schabraket såg faktiskt helt okej ut, finns för 379 kr HÄR
 
 
Diss:
 
Dessa ridbyxor måste jag faktiskt dissa. Allvarligt jag förstår inte riktigt hur dom tänkte? Det är nog iallafall bland det värsta jag sett. Men kom ihåg, det är bara min åsikt. 
 



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fin blogg! :)

2014-01-24 @ 20:13:59
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin