Ingen banträning

Ni läste rätt, det blev ingen banträning för våran del idag. När vi kom till stallet imorse var Peppe tjock i alla fyra ben och hade även hög temp. Antagligen har han fått någon skit i kroppen. Lite tråkigt men samtidigt bättre att han är sjuk nu än när tävlingssäsongen är igång. Han får helt enkelt ta det lugnt ett tag framöver nu! 
 
Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske tar en pluggdag och gör bort lite skolarbeten. Ska även försöka lägga ner lite tid på bloggen! Ha en bra söndag alla ♥
 
Tristan 110cm, vännäs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin