Inlägget försvann-.-

Är helt galet trött just nu, men blev lite klarare i huvudet efter att ha ätit lite isbitar haha. Jag kan skriva mer om nyårslöften inför 2014 och mål med Kryckan osv lite senare!

Kryckan ska få gå lite hårdare idag än vad han har gjort innan. Måste ta och växla upp passen ganska rejält nu känns det som. Hoppas att han överlevde alla raketer igår, han är inte direkt den modigaste hästen jag har träffat...

Nu måste jag ta tag i livet, men här kommer lite bilder från igår:







Kommentarer
Postat av: Ulrika B.

Hahaha, vi måste stått på nästan samma ställe och fotat fyrverkerierna! Kolla bilderna på min blogg :) Konstigt, jag såg dig inte.

2014-01-01 @ 13:07:24
URL: http://www.magicblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin