Kryckan 30/1

Idag red jag Kryckan i alla gångarter. I traven var han riktigt fin faktiskt, i galoppen hade jag önskat att han hade vilat lite mer på steget, men man kan inte få allt här i livet. Det är svårt att möta upp handen med skänkel på vintern när man har stora skor. det blir lätt för mycket hand tillsammans med ett skarpt bett = slängtrav haha. Sen var han ganska pigg på hemvägen, men jag är helt okej nöjd!
 
Nu ska jag gå och sovaaaa, god natt!
 
Fråga inte vad jag och Alicia gjorde på bilden, för det vet jag verkligen inte...
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin