Kryckan resten av veckan

Fredag- Travjobb
 
Lördag- Markarbete/hoppning på hippo
 
Söndag- Dressyrträning
 
Nu har vi börjat växla upp Kryckans träning lite, tävlingssäsongen börjar närma sig och det gör också alla träningar. Idag ska han bara jogga på rakt spår och fokusera på att han ska ta stöd i handen. Imorgon ska vi in till ridhuset och hoppa studs osv. På söndag är det dressyrträning för Lena Unneby. Henne red jag för jättemycket med min förra ponny, och hon hjälpte mig jättemycket med honom. Jag har aldrig ridit för henne med Kryckan så vi får se hur det går haha!
 
 



Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Visst är det kul när säsongen närmar sig:) då närmar sig våren också ;) KRAM

2014-01-17 @ 13:39:54
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin