Måndag

God morgon alla fina läsare! 
Idag var det faktiskt förvånandsvärt lätt att kliva upp ur sängen, vet inte riktigt vad det berodde på men skönt var det iallafall. Måndagar brukar annars alltid vara segast när man ska upp på morgonen. Idag går jag i skolan från 8.20-15.35, min tidigaste dag alltså. Måste dock vänta ett tag på skolan då bussen till stallet inte går för än 16.15. 
 
Planen med Peppe är att rida lite lätt på ridbanan idag, mest skritt och trav hade jag tänkt. Mycket lösgörande arbete! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin