Mitt 2013 del 4

Oktober
 
- Åkte till Tyskland och provred massa hästar, bland annat Peppe
 
- Inter gjorde framsteg i dressyren
 
 
- Red ännu mer dressyr och tog en fin bild i solnedgången. 
 
 
- Inter startade och kom 2a! 
 
- Skolan bjöd på ben&jerrys
 
 
- Inter startade ännu en gång och vann!!!
 
 
 
November
 
- Åkte upp till Boden under höstlovet
 
- Red en smått galen Linuz som inte hade blivit riden på länge
 
 
- Inter flyttade tillbaka till Boden
 
- Peppe kom från Tyskland
 
 
- Började rida Peppe lite smått
 
 
- Inter startade och vann ännu en gång, bästa hästen! 

 
- Jens Fredricssoon clinic
 
 
December
 
- Började hoppa lite smått med Peppe
 
 
- Tränade för Emma Emanuelsson
 
 
- Det efterlängtade jullovet kom
 
- Åkte utomlands! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin