Mot stan

Imorse åkte jag till stallet ganska tidigt och kom hem för ca 1 timme sedan så därför har jag inte hunnit blogga något idag. Mamma skjutsade mig till stallet innan hon åkte till jobbet och så fort det hade ljusnat for jag ut och red Peppe. Jag började med att värma upp honom i skogen i alla gångarter. Han har fortfarande överskottsenergi vilket märktes tydligt när han drog iväg i en liten bockserie när jag travade. Annars var det inga större bekymmer. Avslutade med att jobba honom lite på ridbanan i trav, han skötte sig bara fint! 
 
Nu ska jag bara äta upp min lunch och sedan dra mig mot stan. Hörs senare!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin