SÅ JÄVLA GLAD JUST NU!!!

Mamma kom in till mig vid halv tio på morgonen och sa att hon hade pratat med veterinären på Evidensia om hur snabbt vi ska sätta igång Kryckan. Hon hade svarat att skadan är helt utläkt nu och att det är som att sätta igång efter ett sommarbete! Ett fucking sommarbete!! Vi ska alltså öka på konditionen nu under en månad, och sen börja hoppträna! Jag kommer kunna tävla både på hippo och i Skellefteå, så jag missar inte en enda tävling!
 
Så idag, vänner och ovänner, ska jag först klippa bort all hans björnpäls och sen åka in till hippo och rida i alla gångarter! Helt ärligt så kan jag inte tro att det är sant. Om inte mamma hade ringt så hade vi fortsatt att öka på traven 5 min per vecka typ hahahaha....
 
Film kanske kommer ikväll!
 
Helt plötsligt känns inte detta så långt borta längre! Nu ska jag och världens bästa Biscuit gold tillbaka!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin