Snart hem

Sitter här och pluggar glosor som jag kom på att jag hade som jag helt hade glömt bort, så jag frågade Tove. Marielle drar snart, så då far jag också för jag vågar inte sitta här själv hShS.
 
Kryckan vilar idag, så jag ska försöka komma ikapp med allt skolarbete som jag bara skjuter på hela tiden-.- skulle vara galet bra att göra bort allt nu typ.  Kanske far iväg till hippo ikväll när min lillasyster ska rida, men får se. Insåg att Linda rider någon gång vid den tiden också, så då kanske jag hinner träffa hon lite också :')
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin