Sovmorgon!

Idag börjar jag skolan vid 11-tiden, så jag passade på att ta en sovmorgon imorse. Det är alltid en lika skön känsla att vakna utan väckarklockan och framförallt vakna utvilad! Skolan idag känns mest dryg, vi har 1 lektion, 2 timmars hål och sen 1 lektion till innan jag slutar 15.40. Vi ska dock gå och äta lunch på Max, allt kändes mycket bättre då!
 
Ikväll är det hoppträning för Kerstin igen, det ska bli riktigt kul och jag är jätte taggad. Vi ska dock bara det lugnt idag och inte hoppa så jättemycket. Utan jag kände egentligen bara att vi behövde åka in till ridhuset och rida lite innan Micke-träningen på fredag! 
 
Ha en bra onsdag allihop!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin