Svar

 
Svar: Hej! Jag vet att det cirklar runt ganska mycket rykten om oss, och det har det gjort ett tag är jag rädd. Folk kommer alltid att prata, och specellt inom ridsporten och i Umeå där allt sprids ut på en halv sekund. Det har ju gått runt att jag rider rollkur, och ni hör ju själva hur realistiskt det är-.-
 
Jag ser inte att jag tjänar på att skriva ut något här. Dom enda som vet är personer jag litar på, och så vill jag att det stannar tills vidare. Så ni som vet behöver inte säga det till någon om ni läser detta. Det är lite sekretess inblandat också tror jag.
 
Kryckan är det bästa jag har, men ibland måste man se längre än så tyvärr. 
 
Vinst 1.10 Skellefteå RK
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin