Torsdag

God morgon! Jag ljuger om jag inte säger att jag är trött idag, gick och la mig lite försent igår och det märks idag idag kan jag lova. Känner mig lite grann som en levande zoombie.. Jag svävar dock fortfarande kvar på små rosa moln efter gårdagens träning så dagen går rätt lätt ändå. 
 
Det är skola mellan 8.20-15.40 idag, precis som nästan alla andra dagar. Efter skolan blir det direkt att ta bussen till stallet och fixa allt där. Peppe ska även ridas en sväng, blir nog bara skritt och lite trav på ridbanan. Han har nog träningsvärk från igår! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin