Trötter

Ett av mina "nyårslöften" var att jag skulle börja träna, så nu 20 dagar senare tog jag mig i kragen och sprang en stund på löpbandet. Det var så länge sedan jag tränade sist att jag knappt minns när det var, men det gick iallafall bra så helt otränad är jag inte. Ska försöka att iallafall träna 1 gång i veckan, får se hur länge det går! 
 
Efter skolan tog jag bussen till stallet och red Peppe. Det var lite lösgörande arbete som stod på schemat idag och det gick väl lite si sådär. I början gick det bra, ridbanan är inte så stor men jag gjorde det bästa av situationen och red runt på volter och serpentiner. Han var dock väldigt hård och tjafsig i munnen. Mot slutet blev han otroligt jobbig, går dock inte in mer på detaljer, men jobbig var han iallafall. 
 
Nu kallar sängen, godnatt! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin