28:e juli

Det ser ut som vädret ska vara ganska så fram och tillbaka under dagen. Just nu är det halvmulet men det ser ut som det kan klara upp lite längre fram på dagen. Dock ska det enligt väderrapporterna bli regn och åska ikväll, lite mindre roligt. Regnet behövs dock då det är otroligt torrt men åskan är något jag gärna sluppit. 
 
Idag har jag ovanligt mycket planerat för att vara mig. Efter lunch har jag 2 körlektioner och innan det ska jag möta upp Agnes för att äta lunch. Trevligt trevligt! Sedan ikväll är det hoppträning som gäller. Vi har inte hoppat något sedan tävling förra helgen så vi kan behöva lite språng i kroppen inför tävlingen i helgen och vår 120 debut! Någonstans däremellan ska jag även försöka klämma in lite teoriplugg. 
 
Nu ska jag ta och göra lite nytta, ha en bra dag alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin