Alltid lika roligt

"Härom helgen var jag ute och bevakade ridsport. Då var det Söderhamnshoppet som stod i fokus. När jag gick runt och tittade på alla unga, duktiga ryttare tänkte jag: 'Det här kan väl inte vara så svårt?'. Det ser ju så himla enkelt ut. Låt hästen göra jobbet. Men jag kunde inte ha mer fel."
 
Sånt här är alltid lika roligt att kolla på. Folk som tror det är jättelätt att rida men ändrar åsikt ganska snabbt efteråt, haha. Det gick inte att bläddra in klippet, ni kan kolla på det HÄR




Kommentarer
Postat av: Silke

Håller helt med. Hästhantering över huvud taget underskattas bland många.

2014-07-08 @ 19:32:45
URL: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin