Bra dag!

Kryckan fick gå ett konditionspass idag, vilket satt extremt bra. Han var jättepigg när jag började trava osv men efter att ha gjort lite intervaller så blev han lugnare. Konstigt. När överskottsenergin var nästan borta så flyttade jag honom för skänkeln in från spåret i galopp, och tillbaka igen några gånger. Han blir starkare och starkare! 
 
Nu på kvällen var min fina här en stund. Vi dog en stund åt Mr Bean, och nej man blir aldrig för gammal för han. Nu ska jag göra fika och fortsätta med mitt Solsidan-maraton haha.
 
Kryckan har hittat en jävligt snygg häst i spegeln
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin