Dagens planer

God morgon! Det fina vädret fortsätter hålla i sig och det ryktas om att det ska vara så här i någon vecka nu - så himla härligt! Om ett litet tag ska jag sätta mig på cykeln och trampa mot stallet. Ska försöka rida Inter nu på förmiddagen innan det blir så himla varmt. Sedan får vi se vad jag hittar på. 
 
Ikväll ska vi åka in till hippo med Peppe och trimma lite. Har inte ridit ett ordentligt pass på ridbanan på flera veckor känns det som, med tanke på att han är så himla spänd på ridbanan på travet. Ska även prova ett nytt bett som jag köpte igår, spännande! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Silke

Ha en fortsatt bra dag!!

Svar: Detsamma! :D
Agnes och Linda

2014-07-09 @ 09:27:59
URL: http://silkez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin