Dålig dag

Idag var inte en av mina bästa dagar kan man säga. Jag åkte till stallet och tog in Kryckan. När jag skulle ta fram alla saker så blir jag jätteyr och tappar balansen. När jag sitter på marken så försvinner hörseln, det börjar pipa i öronen och det svartnar för ögonen. Samtidigt så börjar jag må jätteilla så det kändes som att jag skulle spy. Detta har hänt flera gånger förut, senaste gången var i september förra året. En gång hände det på ATG haha. Vet inte vad det är för fel på mig och mina små svimmattacker...
 
Hade tänkt rida lite mer ordentligt, men skrittade bara eftersom jag fortfarande mådde illa. Får ta det imorgon istället. 
 
LB+5 i Vindeln, andra tävlingen tillsammans
 



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst!

2014-07-03 @ 22:36:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Dåligt blodtryck kan det vara! Eller dålig blodvärde, drick blodsaft så blir det bättre! :)

2014-07-05 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin