Dålig uppdatering

Vet att jag bloggar sjukt dåligt just nu, men det är sommar och jag har bättre saker för mig än att sitta vid datorn. Den hårda sanningen, de kanske kommer fortsätta vara så här fram tills skolan börjar och rutinerna kommer tillbaka..

Åkte till ridhuset och red Kryckan idag. Dock hade mamma tagit av mina stigbyglar från hoppsadeln och satt på dressyrsadeln. Blev inte jätteglad när jag skulle sadla och insåg att något saknades. Jobbade mest i skritt och trav men tog även lite galopp. Sen red jag pysen en snabbis i skogen i skritt och trav.

Efter det var jag helt slut, eftersom jag inte hade ätit varken frukost eller lunch. Men vi åkte ändå på hööks. Vi köpte kyldamasker (som jag velat ha jättelänge) samt en flugluva. Till slut lyckades jag slita med mig mamma därifrån och jag fick äntligen äta haha...

Nu ska jag alldeles strax iväg igen och möta en fin person. No rest...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin