Fredag

Hej och god morgon! Idag är det fredag och hela dagen kommer spenderas i stallet. Peppe ska ridas en sväng och det lutar mot att jag rider lite lugnt runt långslingan, sedan får han en välförtjänt vilodag någon dag i helgen! För Inters del är det antingen skrittmaskinen eller en tur i skogen som gäller. Jag vill helst inte skritta honom i skogen då han blir så stressad av alla insekter, men vi får se. 
 
Ikväll efter att mamma har slutat jobbet funderar vi på att åka till hippo en sväng och kolla på ponnytävlingarna som är där. På ett sett saknar jag ponnytiden lite men det är på något sett ändå roligare att rida storhäst, det är mer ridning liksom!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin