Fredag

Idag har jag varit ner på stan en sväng, tänkte endast köpa saker jag behövde men så blev det självklart inte. Orkar inte ens visa vad jah köpte för ni skulle bara skratta...
 
Nu ska jag alldeles strax sätta mig på moppen och rulla till stallet. Kryckan måste verkligen gå mer ordentligt idag, så det är bara att hålla tummarna för att gårdagens sorti inte upprepar sig. 
 
Förutom det så har jag suttit och kollat resultat från Piteå på equipe och gråtit blod för att jag inte är där. Pite-tävningarna är årets höjdpunkt då det lätt är norrlands finaste tävlingsplats. ÅÅÅÅHHHHH....
 
 
Men jävlar vad ryttarmissar haha, så värdelöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin