Fredagkväll

Idag har det ändå varit en ganska lugn dag för min del. Tog bussen till Vindeln vid 10-tiden och pluggade lite teori fram tills att jag hade körlektion vid 2-tiden. Hör och häpna så körde jag faktiskt hem till Umeå på andra lektionen och det gick ändå bra. Jag var lite små nervös innan då jag aldrig kört fortare än 70 tidigare men idag körde jag nästan 100 och det kändes bra. Det går framåt! 
 
När jag kom hem åkte jag ganska direkt vidare till stallet och fixade Peppe. Han fick gå i skrittmaskinen i ungefär 30 minuter och sedan pysslade jag om honom en stund innan han fick gå ut i hagen igen. 
 
Just nu sitter jag och äter en Ben&jerry och ger Gossip Girl ett försök. Hittills verkar den iallafall helt okej. En bättre fredagskväll! Om en stund funderar jag faktiskt på att dra mig mot sängen. Jag vill hinna rida så tidigt som möjligt imorgon innan det blir varmt. Annars blir det bara jobbigt för både mig och Peppe. Bara jag tar mig upp ur sängen, haha. 
 
Blandade bilder från dagen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin