Hemma en snabbis

Idag åkte vi som sagt på älven igen. Det tog mycket längre tid idag eftersom vattnet stod mer stilla, men det gjorde inget. Vi (jag och Alicia) badade i mitten av älven mitt i strömmarna haha. Galet kul var det och vi måste göra om det ännu en gång snart!

Sen åkte jag och mamma till stallet. Hon red Kryckan och jag red Pysen, bara i skritt. Dom tyckte ändå att det var varmt eftersom dom var helt svettiga när vi kom hem. Sen fick Kryckan stå en stund med sina nya kyldamasker, tror han gillade dom.
 
Nu ska jag iväg igen, fast inte länge alls eftersom jag inte mår så bra.
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gick ni i land med gummibåtarna?:)

2014-07-25 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin