Lalalalala

Jag hatar rubriker och rubriker hatar mig, så därför får de se ut som de gör...
 
Idag har jag inte gjort mycket alls, var iväg och tittade på Davids match mot Villhelmina och sen såg jag en film innan jag åkte till stallet och skrittade Kryckan. Satan vilken mening. Red i shorts och det var en jättebra idé tyckte jag fram tills jag kom in i skogen och mötte bremsarna från helvetet. Det var iallafall en ganska perfekt avslutning på dagen!
 
Nu ska jag sätta mig och göra lite tidsinställda inlägg då jag åker till Göteborg på lördag. Så om det är något speciellt ni vill läsa om så är det bara att kommentera!:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin