Mot stallet!

Älskar att Linda skriver sina morgon inlägg vid halv åtta på morgonen och jag tidigast vid 12 om jag ens skriver något alls haha. Vad vore den här bloggen utan Lindizzz?? :''')
 
Idag har jag hunnit fara ner å stan och äta lunch med mi pappa och lillebror. Därför har jag inte hunnit blogga nått. Tänkte åka till min vita springare nu och rida honom. Ikväll ska jag och mamma iväg och kolla på en stallplats som vi hoppas väldigt mycket på!
 
Juste. Om någon känner för att ta hand om en vit, ouppfostrad och charmig liten Krycka i en vecka när jag är i Göteborg så kan ni höra av er. Helst någon som jag känner litegrann och som har lite erfarenhet av pigga hästar då han inte är någon nybörjarponny. Kollar bara lite såhär då våran vanliga hästvakt också är bortrest den veckan:)
 
 



Kommentarer
Postat av: johanna

jag kan säkert vilken vecka är det?^^

2014-07-03 @ 12:39:24
URL: http://jojiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin