"Nej Agnes du kommer inte träffa någon älg"

Nejnej Albin, nejnej. Vad är det första jag ser när jag har kört ut från hans gata? En fet älg som kommer ut från buskarna. Den var inte liten och jag höll på att svimma av chock. Sen var det en massa grodor på vägen så man kunde inte gasa heller. Det var första och sista gången jag kör moppe från Sävar mitt i natten:)
 
Idag ska jag rida på kvällen så att det inte är så varmt. Tänkte först rida Pysen och sen Kryckan. Blir nog ett pass i alla gångarter i skogen för båda två!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin