Rubrik lalala

Idag gick jag upp jättetidigt för att vara jag, typ vid 9 haha jag är sämst. Åkte till stallet och skrittade ut Kryckan en stund. Sen städade jag (läs: försökte städa) bland sakerna men det gick inte bra alls så jag gav upp. 
 
Nu har jag varit hemma ett tag, och när pappa kommer hem så ska vi åka och hämta Bellan på Rödäng för hon ska hjälpa mig att bara inför helgens tävlingar. Jag kan inte baka och jag kan inte riskera att det blir dåligt nu så det är lika bra att hon hjälper mig.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin